Conform de statuten vindt op 22 juni 2020 om 20.00 een Algemene Ledenvergadering plaats waarin de begroting voor het verenigingsjaar 2020/2021 behandeld gaat worden.
Verantwoording over het verenigingsjaar 2019/2020, andere standaard onderwerpen zijn geen onderdeel van deze vergadering en worden, tenzij anders en specifiek aangekondigd in de agenda, behandeld tijdens onze reguliere ledenvergadering die in ieder najaar (uiterlijk 6 maanden na sluiting seizoen) plaats zal vinden.
Agenda
De agenda is hier te vinden.
Aanmelden voor de vergadering (noodzakelijk)
Gezien de huidige omstandigheden (COVID19) is er een noodzaak dat alle belangstellenden zich aanmelden voor de vergadering. We zullen alle maatregelen treffen om de vergadering conform de 1,5 meter samenleving toe te passen.
Aanmelden kan via email, dit kan via mail adres: secretaris@forumsport.nl
Ook zullen de stukken voor deze vergadering (na aanmelding) minimaal 1 week voor de vergadering toegezonden worden.
Schriftelijke vragen kunnen worden ingediend
Eventuele vragen naar aanleiding van de stukken kunnen vooraf ingediend worden via het mail adres: secretaris@forumsport.nl Dit geeft het bestuur de gelegenheid om alles zorgvuldig voor te bereiden.
NB. Alle documenten van onze algemene ledenvergaderingen (de verslagen, de jaarcijfers, balans, begroting en toelichtingen) zijn alleen bestemd voor intern gebruik door leden van Forum Sport en mogen uitsluitend door het bestuur van Forum Sport aan derden worden overhandigd.
Forum Sport
Prins Bernhardlaan 242
2273 BP Voorburg
Verenigingsmanager mobiel: 06-21340861 (geen WhatsApp)
E-mail: verenigingsmanager@forumsport.nl,
Telefoon: 070-3864302