Eindelijk was het zo ver, het Forum Sport Jeugdkamp 2024! De dag van vertrek! Om 0930 uur werd iedereen verwacht op Forum Sport in het oranje, dat was leuk om te zien! Gelukkig was iedereen op tijd, zodat na de aanmeldingen, laden van alle spullen en de kids, we op tijd om 1030 uur konden vertrekken, op naar Zegge!
Eenmaal daar slaapzaal zoeken, bedden opmaken (kunnen sommige kleintjes beter dan de oudsten ),
maar gelukt! Op naar de lunch!
Daarna werden alle spelgroepen bekend gemaakt, dat is je “sport en spelteam” voor deze week! Dus daar hoort van elk team een teamvlag bij, met mooie resultaten!
Beoordeel zelf maar!
Verder werd er gestart met leuke teamspellen! Na een uurtje rust was het eten voorbereid, vandaag op het menu Patat met kip-shoarma genieten!
Op naar het avond programma… waar vooral de kids heel erg benieuwd naar zijn!