• Hier onder stelt Sarah zich even voor.

    Hoi allemaal,

    Mijn naam is Sarah en ik ben 11 jaar oud. Ik ben pas net begonnen met voetbal en zit pas sinds september bij Forum Sport in team MO13-3!  Voordat ik bij de vereniging kwam speelde ik vaak voetbal op school met de klas, maar nu kan ik eindelijk met alleen meiden voetballen. Ik woon zelf niet in Voorburg, maar ik vind het geen probleem om elke keer naar Voorburg te reizen voor een training of wedstrijd, want ik vind Forum Sport gewoon heel erg leuk en gezellig. Ik heb een heel gezellig team en ik heb het enorm naar mijn zin met mijn teamgenoten. Ik heb al veel geleerd de afgelopen maanden. Mijn positie in het team is mid-mid en dat vind ik heel leuk, want dan kan je overal in het veld spelen als dat nodig is. Mijn team heeft tot nu toe 3 van de 7 wedstrijden gewonnen en 1 gelijk gespeeld. We worden steeds beter en ik weet zeker dat we veel meer wedstrijden gaan winnen.
    Ik heb geen favoriete voetbalclub. Ik kijk wel graag naar de Oranje Leeuwinnen. Mijn favoriete speelster is Vivianne Miedema.

    Ik ben heel blij dat ik pupil van de week ben :)
    Ik hoop dat Vrouwen 1 zaterdag gaat winnen. Komen jullie ons aanmoedigen? De wedstrijd start om 15.15 uur op veld 2.

    Groetjes Sarah

     

    Forum Sport wenst je een fijne en sportieve middag toe en geniet er maar van.